Keresőoptimalizásás a gyakorlatban: esettanulmány (The Pitch)

A 90 perces előadás a The Pitch Online Marketing Blog (http://thepitch.hu) újramárkázását és tartalomstratégiáját mutatja be gyakorlati példákon keresztül. A cég olyan ügyfelekkel dolgozott már együtt mint a Telekom, E.ON, Tresorit, Kürt Akadémia, Webicina, Superpowered és egy New York Times Best Selling író. 

Az előadás témái:

  • hogyan építették fel az oldalt (UX, design)? 
  • hogyan készítenek jól SEO-zott tartalmat? 
  • hogyan gyűjtenek leadeket és e-mail címeket? 
  • hogyan mérik a konverziókat? 
  • milyen eredményeket értek el eddig? 
  • hogy néz ki a tartalomgyártási folyamat náluk? 
  • milyen plugineket, szolgáltatásokat használnak? 


A cég 2015. végén döntött úgy, hogy megváltoztatja a korábbi célját és egy startup hírportálból egy online marketing blog irányba mozdul el. A céljuk, hogy Magyarország egyik legolvasottabb online marketing blogját hozzák létre! Az előadás során erről a folyamatról és az eddigi eredményekről fognak lépésről lépésre beszámolni.


A projekt egyik érdekessége, hogy a kitűzött céljaikról és eredményeikről teljes transzparencia mellett – havi rendszerességgel be is számolnak. (Év végéig: 2.000 email feliratkozó, és[masked] olvasó havonta.) 

Az aktuális számokat pedig valós időben a The Pitch kezdőlapján elhelyezett mutatók segítségével figyelemmel is lehet kísérni: http://thepitch.hu 

Előadó: Papp Gábor (társalapító, SEO szakértő) 
Web: thepitch.hu 
LinkedIn: hu.linkedin.com/in/pappgabor 

Az ingyenes előadásra mindenkit szeretettel várunk!

2016. Március 02.
Design Terminál | Záboji B. Péter terem 1051 Budapest, Erzsébet tér 11.
add to google calendar add to outlook / ical